Vilkår

Vilkår og betingelser for bruk av np.no

Innledning

Disse vilkårene og betingelsene regulerer bruk av din brukerkonto på np.no og vårt påloggingssystem. Din avtalepart er Nordmørsposten AS (organisasjonsnummer 934 268 350).

Brukerkonto

Din brukerkonto er personlig, og du er selv ansvarlig for å holde brukernavn og passord sikkert oppbevart. Du er ansvarlig for alle bestillinger som foretas med din brukerkonto hos oss.

Abonnement

Produkter: Nordmørsposten AS tilbyr betalte abonnementsprodukter som dette punktet omfatter.

Brukeropplysninger: Tilgang til lukkede tjenester hos Nordmørsposten AS som krever betaling, forutsetter innlogging og registrering av brukerkonto. Nordmørsposten AS samler inn informasjon om betalingshistorikk fra tjenester solgt av Nordmørsposten AS.

Nordmørsposten AS behandler personopplysninger i samsvar med gjeldende lover og regler. For de som allerede har registrert en konto, kan vi i enkelte tilfeller kreve ekstra informasjon for å gi tilgang til våre abonnementstjenester. Eksempler på slik informasjon er personalia, mobilnummer, kredittkort og utløpsdato.

For å få tilgang til våre abonnement må du ha fylt 15 år. Informasjonen du legger inn må være korrekt. Ved bytte av kort, adresse eller andre endringer på profilen, er du selv ansvarlig for å holde informasjonen hos oss oppdatert.

Oppsigelse

Et abonnement løper til du selv sier det opp. Det vil løpe ut etter den perioden du sier opp i. Det er ingen bindingstid på abonnementet. Du kan si opp abonnementet selv på «Min side», eller henvende deg til vårt kundesenter på post@np.no.

Dersom betalingen for tjenesten opphører, vil tilgangen til tjenesten opphøre umiddelbart. Tilgangen starter igjen dersom ny betaling gjennomføres.

Du har 14 dagers angrerett på avtalen, forutsatt at tjenesten ikke er tatt i bruk. Bruk av angreretten må meldes skriftlig til post@np.no.

Abonnementsperioden løper fra dagen abonnementet ble tegnet og frem til den er utløpt – uavhengig av om tjenesten er benyttet eller ikke. Det gis ingen refusjon for abonnement som ikke er tatt i bruk eller ikke brukes.

Priser og betaling

Nordmørsposten AS forbeholder seg retten til å endre priser med 14 dagers varsel. Varsel kan sendes på SMS eller e-post basert på informasjon fra «Min konto».

Nordmørsposten AS forbeholder seg retten til å endre eller legge ned tjenester når som helst. Ved kjøp av kombinasjonsprodukter eller produkter på rabatterte priser, kan prisen justeres dersom forutsetningen for rabatten faller bort.

Nordmørsposten AS tilbyr betaling med Vipps, kredittkort og faktura for bedriftskunder. Våre betalingspartnere er ansvarlige for håndtering av kredittkortinformasjon og transaksjoner. Alle transaksjoner foregår trygt og kryptert (SSL). Kortinformasjon blir ikke utlevert til tredjepart.

Se https://www.swedbankpay.no for mer informasjon.Det påløper ingen andre kostnader fra Nordmørsposten AS enn de som tydelig fremgår ved kjøp.

Reklamasjon

Ved reklamasjon skal henvendelsen rettes så raskt som mulig, og senest innen to måneder, til kundeservice. Nordmørsposten AS har da ansvar for retting og utbedring av feil.

Dersom retting og utbedring ikke skjer innen rimelig tid, kan du kreve forlengelse av avtaleperioden tilsvarende lengden på utfallet. Erstatningsansvaret gjelder kun ved forbrukerkjøp, med mindre feilen er forsettlig fra Nordmørsposten AS sin side.

Feil og mangler som skyldes streik, lockout eller andre forhold utenfor Nordmørsposten AS sin kontroll (force majeure), gir ikke krav på erstatning.

Avtalen er løpende og løper til en part sier opp avtalen. Oppsigelse skal skje skriftlig til kundesenteret eller via «Min side». Ved misbruk eller mistanke om misbruk av tjenesten eller vilkårene, kan Nordmørsposten AS umiddelbart og uten varsel midlertidig stenge eller avslutte abonnementet.

Angrerett

Du har 14 dagers angrerett i henhold til angrerettloven. Angreretten gjelder kun ved private kjøp og forutsetter at tjenesten ikke er tatt i bruk.

Endring av vilkår

Nordmørsposten AS kan endre vilkår for bruk med 14 dagers varsel. Varsel sendes via e-post eller SMS til kontaktinformasjonen registrert under «Min side».

Bruk av tjenesten

Et abonnement er til personlig bruk, med mindre annet er avtalt. Det er ikke tillatt å videreformidle eller tilgjengeliggjøre innhold fra np.no. Alt materiale på nettsiden er beskyttet av gjeldende opphavsrettslovgivning. Utskrift til personlig bruk er tillatt.

Tjenesten forutsetter at cookies er aktivert. Uten cookies kan deler av tjenesten bli utilgjengelig.

Generelle vilkår

Nordmørsposten AS sine produkter er tilgjengelige på internett, og bruk forutsetter tilgang til internett med egnet enhet. Nordmørsposten AS påtar seg ikke ansvar for brukerens utstyr, nettilgang eller mulighet til å lese tjenesten.

Nordmørsposten AS forbeholder seg retten til å lagre informasjon om bruksvaner på sine nettsider.

Leverandør

Vår betalingsleverandør er Sesamy AB.

Personvern

Les om vår personvernpraksis her:https://www.np.no/personvern/

Verneting

Denne avtalen reguleres av norsk rett. Eventuelle konflikter skal søkes løst gjennom forhandlinger. Dersom partene ikke oppnår en minnelig løsning, skal Møre og Romsdal tingrett avgjøre saken.

Kundeservice

Alle henvendelser til Nordmørsposten AS rettes til:📧 post@np.no📞 975 99 007 • 4007 8007

Firmainformasjon

Nordmørsposten AS
Organisasjonsnummer: 934 268 350
Kontoradresse: Nedre Enggate 2, 6509 KRISTIANSUND
Firmaadresse: Halfdan Kjerulfs vei 6A, 1410 KOLBOTN

Powered by Labrador CMS